KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

CZYTAJ WIĘCEJ

POTRZEBY – ich wyrażanie i związek z uzależnieniem (warsztaty)

Zajęcia przeprowadzono w klasach trzecich gimnazjum oraz w klasach siódmych i ósmych.

Na początku było przedstawienie się oraz krótkie omówienie tematu.

Pierwsza godzina zajęć została poświęcona zagrożeniom związanym z nadużywaniem substancji zmieniających nastrój. Głównymi substancjami, o których mówiłem były alkohol i marihuana. Później grupy wymieniały potrzeby, jakie mają ludzie. Spisaliśmy je na tablicy. Pogrupowaliśmy potrzeby na podstawowe oraz wyższe, odnosząc się do piramidy potrzeb MASLOWA.

W drugiej godzinie zajęć uczniowie w trzyosobowych grupach pracowali nad zdrowymi i niezdrowymi sposobami zaspokajania wylosowanych potrzeb.
Na koniec podsumowaliśmy zajęcia.

Uczniowie pracowali z zaangażowaniem, wykazali się dużą aktywnością. Część uczniów zadawała pytania dotyczące pracy terapeuty uzależnień oraz istoty uzależnienia.

GALERIA ZDJĘĆ

Tekst: Daniel Sapiński
Zdjęcia: Agnieszka Żyła

 

 

 

Dodatkowe informacje